Fortfarande sjuk!

Så idag va jag uppe sjukligt tidigt ju. vaknade redan vid nio.:S men sen låg jag och läste min nya bok hela dagen ("Såld", alla borde läsa den) medans vanessa sprang runt och busade som vanligt. Super mysigt att bara ligga nerbäddad utan att bry sig om ngt! Sen fick jag också hem ett jävla brev om en räkning på 200!! SUCK! dumma jävla räkningar!

Men men... sen somnade jag lunch med vanessa.. fortfarande underbart o va sjuk ibland!! så vi sov typ två timmar.. sen kom mamma hem och min feber blev värre igen... så jag gick o la mig i soffan istället. XD. låg där o sega hela kvällen och tittade tv osv. SUPER mysigt.

Men sen gick mamma o la sig o jag flyttade in i sovrummet, självklart hamnade jag ju här! Så nu har jag suttit o svarat på 100 mejl på en sida jag e med på. och har fortfarande iten hunnit ens halvvägs!.. sen va jag med om världens trauma i web cam på msn. vill inte berätta så öppet va d va.. men d va heeeemskt! Jag förstår itne vad folk e villiga att visa?!:S

Iaf nu ska jag försöka smälta de.. och snart gå mot säng. borde sovit för länge sen eftersom rytmiken me vanessa e imorgon.. hade tänkt bli lite hal friskför att gå. men d kan man ju glömma=(

Hörs imorgon gonatt o puss på er.

Kommentarer
Postat av: Ange

Fan, precis när du skrev det här så låg jag på förlossningen och mina krystvärkar började. :-D

2009-08-18 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0