Psykiskt stressad...

Så idag började dagen med att jag försvov mig till mitt läkar besök.. så när jag väl kom dit iaf jätte stressad så hade läkaren hoppat över mig, men som tur e så fick jag komma in efter typ 45 min iaf.
jag gick dit för att få reda på varför jag har yrsel och ahr haft sen ca två veckor tillbaka flera ggr dagligen.
jag får reda på att de e pga av psykisk stress. Kul va? 18 år och så stressad att man håller på att svimma 10 ggr dagligen, men men tillslut sa han iaf bara att de ända att göra är att ta de lugnt och jag får itne resa mig för snabbt, inte gå för snabbt och jag måste lugna ner mig. Inte bli stressad för minsta lilla osv. jag måste helt enkelt börja slappna av.
Så de e vad jag ska börja göra nu! (försöka göra) .:P

Sen iaf gick jag och mötte Linda vid hennes skola så vi gick runt i centrum typ två-tre timmar och bara strosade och pratade.
När båda sen hade varit hemma och ätit så kom Martina och Linda över för att kolla på när jag målade och sen skull dom få hjälpa mig o välja kläder tills på fredag då jag ska på fest.
Hm får se hur de går blev iaf bara en vanlig svart klänning med ett par svarta pumps, hoppas jag inte blir för uppklädd bara, kan ju bli lite pinsamt om alla andra sitter i mjukiskläder eller arbetskläder efter att dom precis kommit från jobbet, hehe!

Men men fredag iaf ska jag på fest hos Kirre en kille i Jordbro han fyller 20 och har precis flyttat in i den där lägenheten vi ska till så de blir en inflyttning/födelsedagsfest. Får se hur de blir då. Så på torsdag ska jag nog iaf köpa ngn present till honom, han vägrar säga vad han vill ha så jag fick ett bra tips på presentkort på systemet, tycker bara att de känns lite tråkigt och opersonligt, men hoppas man får ett litet leende iaf! (XD)

Nu sitter jag iaf o försöker lista ut hur man ändrar om sin blogg till ngt som man själv vill ha, så önska mig lycka till så får ni se sen om jag lyckats!

Natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0