HEJ!

Hey allihop :P....

Ja jag vet! Jag lovade för flera dagar sen att jag skulle kommit in. men har bara inte blivit så.. har haft besök i stort sett hela veckan :P HAHA

Men de rullar väl på som vanligt. Var med i publiken på "kvällsöppet" i lördags. SUPER KUL ... VI lyssnade på snacket om de där me dunet, FY FAN va hemskt de är!! Stackars gåsarna.
Va faan gråtfärdig när dom visade filmen. har ju sån jävla sympati för djur. Låt dom va, dom e fan oskyldiga!


Nu sitter jag iaf här efter en RIKTIGT lång dag.. fy fan. Försov mig imorse, men lyckades dock komma i tid iaf (!?) ingen förklaring på hur dock.
Sen hade jag engelska, och jag tror fan jag hade glömt hjärnan hemma!
Jag va så sjukt borta i huvudet.. orkade inte tänka för fem öre. Seriöst? Hur kan man va så jävla borta? ... Är faan riktigt trött nu me så ska väl gå o sussa snart.. Men va iaf tvungen att kika in.

Är också överlycklig! Prata me en gammal killkompis idag (som jag saknar fruktansvärt mkt)... och de gillade jag. kändes som ngn kramade om mitt hjärta =)

Så till dig säger jag EN STOR PUSS O KRAM!!

Och alla andra får jag säga gonatt o kramen.

Ska skriva mer intressant imorgon är fortfarande seg i huvudet nu så går inte bra för mig :P.
Men natti iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0