Sjuklingen :P

Idag va jag tvungen att va hemma igen, vaknade imorse och va helt slutkörd! SÅ jag har legat säng bunden i stort sett hela dagen.

Mamma lovade iaf mig att vi skulle äta ugnspannkaka.. jag (skitglad) såg såklart fram emot när mamma skulle komma hem, speciellt eftersom jag va sjuk också.
Finns inget bättre än dån mat när man mår dåligt. Vad tror ni händer?
Jo jag har inte riktigt förklaringen, de jag vet är att de börjar spraka i ugnen och hela lägenheten blir svart, Mamma trodde att en propp hade gått och började fiffla med de. Då hade vi såklart inte rätt proppar, så mamma springer och köper gröna. hon kommer hem testar dom... men dom funkar inte, så mamma trodde hon tagit fel propp i skåpet och springer och köper röda... funkar de? Nej klart inte. Mamma ringer Jouren medans jag o Vanessa sitter inne hos grannen (mammas ex) o läser tidningen, de tar ca två timmar iaf innan dom kommer, då behöver dom inte ens gå in i lägenheten, utan dom fixar ngt i porten och helt plötsligt så funkar allt igen? :S...
jätte konstigt.

Så de blev ingen ugnspannkaka för min del utan de blev en skål me flingor o mjölk och en äggmacka.. WIPII!! ;(

Under kvällen har jag ju då bara spelat, snorat o tyckt synd om mig själv :P... nu e de dags att sova. så får vi se om de blir någon skola imorgon som jag mår nu så vette faan :(
Usch får sån ångest, har redan varit hemma två ggr. först för Vaness va sjuk o nu för jag e sjuk. Jag missar grymt mkt. och de är skit jobbigt.!.. Men får försöka ta igen de helt enkelt.

Ska iaf sova nu. Puss på er o natti


Kommentarer
Postat av: Annieju(:

Konstigt det där med ugnen, det var ju nästan likadant för oss .. Fast vi köpte ny ugn och proppar ^^ Sen fick vi veta att ugnen inte var trasig .. /: PUSSOCHKRAM!

2009-02-11 @ 15:10:47
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0