Mamma till en två-åring!

Japp igår fyllde Vanessa 2 år. Det är ju sjukt hur snabbt tiden har gått! Vi hade kalas mellan halv två och tror sista gick halv nio! HAHA helt slut var vi alla!... Men underbart spenderade hela fredagen med att baka tårta för att avsluta igår på morgonen, vi gjorde två vanliga tårtor, super goda. MUMS! Och en smörgåstårta med skagen, så gott. jag fick iaf bra kritik efteråt =)
Dom sötnosar som kom var Såklart min morbror Tobbe, Madde, Jennifer, Valentina, Alexis och Alexis och Valentinas sötnosar Luz, Mateo och Dion.
Tack till er alla! Riktigt roligt var det, och massa fina presenter.

Luz fyllde två år i april, så dom är nästan jämngamla, och med lika roligt temprament. HAHA Dom bråkade lite grand, men självklart så hade dom super roligt också. Det är så kul att ha träffat fina Valentina, vi kommer så bra överens, och det är ju så kul för Vanessa och Luz =) Dom sprang och kastade ballonger, och lekte med tågbanan, och bråkade om leksaker, och läste böcker. Ja allt gjorde dom!... :P
Men Vanessa har dock kommit i sin "min" period, vilket betyder att ALLT är hennes och ingen får leka med ngt om inte hon ger dom tillåtelse! SUCK! Så det blev mycket bråk igår när Luz ville låna leksaker, och jag sa till Vanessa att Luz faktiskt FÅR låna dom, då blev det hus i helvete.. haha XD JAJA alla åldrar har både positiva och negativa saker ;P

Och sen blev det ju bråk i veckan, Ange och min underbara gud dotter <3 Thindra var och hälsade på i Tyresö, och i början fick Thindra inte ens röra Vanessas vagn! BAH! Ja man blir ju så trött, men snart går väl det över också och hon förstår att andra får låna hennes saker, och att dom får röra hennes vagn ;P... Men Tack Thindra och Ange för dom trevliga två veckorna =) Vi har ju saknat er så mycket!!

Vi börjar med bilder från kalaset och avslutar med bilder från när vi va med Thindra och Ange

    
    
    
   
                                       





















Med Thindra och Ange <3

   
   
    
    


Cassi kom upp med muffins i måndags, HAHA :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

vems hårfärg har hon?

måste va en svensk pappa? du är ju svart

2009-07-20 @ 22:21:35
Postat av: Tammy

HAHA vaffan? Nej jag är inte svart, jag har färgat håret, är blond i grunden.

Men ja hon har det blonda från både mig och pappan eftersom båda är blonda =)

Han är svensk och jag är svensk och halv Austrailenare..

I Australien är man också vit ;P

2009-07-23 @ 19:20:01
Postat av: Annieju

Såndär pryl på sista radens första bild har Ville också, skitkul att höra den varje dag och timmarna han är vaken ^^ ...hm /:

2009-07-24 @ 19:09:58
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Tammy

Hahha jaa skit kul ja XD... såg du keyboraden hon fått också? den är ännu roligare XD hehe

2009-07-27 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0