Snabb uppdatering!

Ett: JAG KOM PÅ ATT JAG GLÖMT BERÄTTA!! Vanessa fick en säng i födelsedags present! Japp jag har massa bilder som jag ju skulle visa er så jag lägger in dom längre ner =)
Men Vanessa har ju iaf sen 4 månaders ålder (ca) sovit i min säng varje natt, så vi tog ju tillome bort hennes spjälsäng i vintras eftersom den bara stod och gjorde ingen nytta. Jag var iaf helt säker på att jag skulle få kämpa satan för att få henne och sova i sin egna säng, men inte alls!
Enda sedan vi monterade upp den förra tisdagen så har hon sovit i sin säng, helt själv och somnar på stört!
Så hon är verkligen super duktig, det är helt underbart, och hur söt är inte sängen? Men det får ni se snart ;P

Och nu i helgen åker jag till eskilstuna.. WEEI !! Japp  först blir det Ange, Thindra och Tobbe på lördag, dom ska stda i lägenheten i sthlm, och plockar upp mig på vägen^^ Underbart :D... stannar där och umgås med dom tills på onsdag, sen på onsdag bär det vidare till Helleforsnäs till Annie, Mika och Ville och stannar till lördag eller söndag=). Så det kommer bli en underbar vecka ju, få träffa mina små bebisar, och kära vänner. Och Vanessa älskar ju att få vara med andra barn, så hon kommer nog också få en toppen vecka! :P

På sjuk-fronten är det inte bättre, så ska ta tag i det så fort jag kommer från Eskilstuna/Helleforsnäs :P





Kommentarer
Postat av: Tess

hehe söt säng!

2009-07-29 @ 00:21:15
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0