Fantasi torka!!!

Usch jag sitter o försöker göra läx helvetet. men de funkar ju inte!! Har fått ngn jävla fantasi torka, vet inte vad jag ska skriva!! Inte om vad, eller på vilket sätt. Ska först o främst skriva en bok... en HEL bok?! den ska va klar på tisdag, och jag har skrivi typ ett halft A4. Usch!!
Sen ska jag skriva en bok recension på engelskan, men när jag hade skrivit klart den i stortsett så insåg jag att den ska va mellan 1.5 - 2 A4!! och jag hade bara skrivit typ ett =(... Så jobbigt. Hjälp mig.! Ge mig fantas!

Varför måste jag får torka nu för?! =( Jag vill skriva, och jag vet vad boken ska handla om. Men inget annat. BLÄÄÄ för de här!

Skitsamma. Ska försöka nu igen. Innan de e dags att sova, jag som e trött också =( Och har ont... dumma allt!


Natti KRAMAR =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0