Hej =)

Igår va jag alldeles för upptagen för att skriva.. Hade Jennifer på besök här!!! Super härligt ju =)
Vi satt o pratade i flera timmar, vi har ju inte träffats på snart ett år, och hon e min barndoms kompis. Så de va verkligen skoj. Har ju saknat henne! Kul att få veta allt som händer och så, vad hon gör och allt=D

Senare på kvällen så följde hon med till E och vi umgick lite, drack lite öl och så =)
Lämnade av henne i granängsringen på kvällen och träffade massa vänner som jag inte sett på läänge! Också trevlans=)

Gick tillbaka till E sen och då kom de lite fler människor dit, vi drack o typ umgicks, Linda kom förbi också. Kul kul ;P
Så de va iaf en mysig gårdag, träffade också Cassi och såg ny hoj hon köpt.... super najs =)
Fick dock i mig lite mkt alkohol på slutet XD. .. hmpf! men tack alla för igår =)

Ja och Vanessa sov med mormor, va nog lika bra de, för hon va super arg på mig! HAHA vet itne vad jag hade gjort, men hon skulle inte vara med mig, jag fick inte röra henne eller ngt :S
Riktig lite surpuppa XD haha :P

Nu ska jag strax äta, och fortsätta på alla mina läxor jag har, önska mig lycka til!!


Kramas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0