hej

Hello allihop! Jag satt med min bok flera timmar i sträck igår och verkligen KÄMPADE, jag kände att det fick bära eller brista. Bättre att jag skriver den någonlunda bra än att inte skriva alls, eller va alldeles för försenad.

Så jag blev iaf klar fem i tolv igår kväll! Då skulle jag skriva ut den, men tror ni att de funkade? Nej såklart inte! Därför då var det något kommunikations fel mellan datorn och skrivaren. Så efter mycket om och men så fick jag slutligen skicka den till min mejl så att jag skulle kunna skriva ut den i skolan idag.
Väl i skolan så sätter jag mig vid datorn med hopp om att det ska funka. Gör det de? NEJ!!! Mina dokument va skrivna i ett annat program, så dom va tydligen skyddade så man inte skulle kunna skriva ut i andra program!
Tillslut fick jag skicka det till till min lärare så att hon ska skriva ut. Nu håller jag tummarna för att hon klarar av det, men hon har ju massa data snubbar i skolan att prata med  XD


Idag fick jag också den första hela blomman av Vanessa! I vanliga fall så brukar jag bara få "blomman" idag fick jag med själken också.! Tack baby!

Skönt att ha fått ta det lugnt idag!! Har bara softat hela eftermiddagen, varit med baby. Pratat i tel med blandannat Persson ett bra tag. Super härligt =)

Nu ska jag fortsätta prata, sen sova. Hörs imorgon



KRAMAR








Bokens framsida =)


Blomman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0