Hellulu =)

Usch dumma provdag!! Jag rusade iväg till skolan imorse för att ha matte prov först, vilket gick åt HELVETE.
Tror jag?!... Nej men jag hade glömt hur mkt som helst, blandade ihop när jag skulle göra vad osv. Skit illa XD haha 
Sen direkt efter så e de självklart nationella i engelskan, Listening. Såååå jobbigt. jag hatar det där. De e så svårt när man ska lyssna på banden o svara frågor. Usch!! Så jag håller tummarna för att de gick någorlunda bra iaf!

Nu sitter jag bara hemma, bråkar med Vanessa om att hon ska ha byxorna på sig. HAHA... att en så liten kan va så envis... Hon har inte fått de från mig (A) ;P

Väntar på Jocke också han ska ta bussen strax. Härligt med sällskap =D
Pratar me Linda också, verkar som hon också ska komma, HÄRLIGT!!

nu ska jag fixa lite annat. syns sen..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0