Mobbar Jocke!

Hello sorry för de stora uppehållet. Hade tänkt lägga ner bloggen helt. Men tänkte ge det EN ny chans iaf. Hoppas jag kan sköta mig den här gången.

Så nu har jag iaf löst problmet jag hade förut, när jag mådde så dåligt. Ni vet!
It's all over now!

Är nu back on track igen, och lever livet. Med massa läxor att göra, men endast lite tid. Försöker så gott jag kan iaf.
Vanessa mår super bra och har precis börjat lära sig olika namn (förutom Tobbe) Så säger hon nu Mimmi, Cassi ( acci) och Carlos (aco).

Sitter här med Jocke och vi håller ju på o mobbar varann som vanligt. Super kul! Måste få ut sin mobbing på ngn, right?
Nu sitter han iofs och leker med Vanessa i sängen. Ska väl sällskapa dom snart, innan man får massa skäll.

Kom också på idag hur mkt Jag saknar Annie o Jennifer (med familj). Ska träffa Jennifer på lördag förhoppningsvis iaf=)
Och sen hoppas jag de inte dröjer för länge innan jag får träffa Annie, Ville och Mika!
Så massa puss hälsningar till er iaf=)

Ska va social nu iaf. Hörs förhoppningsvis senare eller imorgon.

Kramar


Får man bli sötare? =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är i alla fall väldigt på att ses på lördag. :D Nu har vi ju faktiskt inte setts sen i mitten av Juli :O Saknar dig! Pusspuss

2009-05-04 @ 17:21:49
URL: http://jenniferalexzandra.blogspot.com
Postat av: Tammy =)

JAAA jag med ! hoppas verkligen att de blir så. =)

saknar dig me =( PUSSENPUSS

2009-05-05 @ 14:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0