Panik!!!

Usch idag har jag haft en såååååååå jobbig dag! Jag stressade hela morgonen, kommer till engelska lektionen och måste lyssna på två redovisningar, första satt jag mest o plågades på. Andra höll Bernt i som är en i min klass som jag hade velat ha som morfar ^-^ , han är jätte gullig oxch redovisade om jazz! HAHAHA han e jätte gullig =) En sån här jätte snäll liten farbror :P

Sen fick vi svar på nationella, och jag fick VG i engelska, men jag är inte inte riktigt nöjd, var endast ETT poäng ifrån ett starkare VG vilket jag hellre hade velat ha. Men men!

Hade sen svenska, så tråååkigt. Seriöst vi satt o pratade/lyssnade i två timmar i sträck på bokprat. Jag har börjat få stress klåda, eller uttråknings klåda kanske man ska kalla de?! Fick panik, och inget stämde, de kliade av jeansen, håret va ivägen. Smyckena va irriterande! BHn satt fel. OSV! Usch sprang hem o kliade sönder kroppen samtidigt som jag kedje rökte Bytte kläder, kastade av mig smyckena och satte upp håret! Jag är fortfarande helt speedad.!

Bilder kommer snart upp, men min kamera muppar sig, ska bara orka fixa det. Har fortfarande inte gjort klart recensionerna. Så det kommer i första hand. Kanske skriver senare.


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0