Mycket som händer...

Det är så mkt som händer i mitt liv just nu, men jag berättar det imorgon när jag vet mer vad som händer.
Ni har nog era aningar nu iaf! ;) haha


Jaja.. idag har jag joggat hela två gånger! Känner mig skit duktig.
Men det skummaste är motionen. Därför jag brukar alltid dö efte typ tio meter. Men nu joggar jag non stop iaf kanske 500 m innan jag måste hämta andan!. Och det är grymt för att vara jag, då jag också bara joggat tre gånger och inte tränat på evigheeeeter!

Jag joggar dock inte långa sträckor än. Ca 20 min runtom bara. Jag måste ju komma igång först ;) haha


 

 

 

Nää. Måste tänka lite nu. Kanske gjort ett misstag. Måste tänka igenom det!

 

Gonattis alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0