Oj oj, fy på mig.

Vad ska jag säga? Har varit rätt busy. höhö.
Nä men var ju med Alex hela fredags natt, sen åkte jag iväg med Mami och handla igår. Vi skulle köpa ny diskmaskin, dammsugare och väckarklocka. Vi kom hem med: Dammsugare och lite kläder och så ^^ hahahahha

Försökte dock smöra till mig en ny telefon... men det gick inte så bra :( ååh... Jag som verkligen vill ha det. Men nej får vänta ett tag till, bara det att jag ju hittat den telefonen jag vill ha. Och orkar inte vänta tills jag får den. Suck!

Ngt mer jag vill? Jag viiiiiiill fixa min blogg nu :( Men jävla photoshop att krångla till det, åhh :(
Jaja....

Vad har ni gjort under helgen då?



Så fin bild <3


Kommentarer
Postat av: Ange

Är så himla glad för din skull, gumman! Ni är så himla fina ihop, verkligen. :-) Men duuuuuu - vi saknar er. :-) Thindra går snart (hittills så står hon själv utan att hålla i sig) så då kan hon och Vanessa leka på ett lite annat sätt också. :-) Men du har mitt nya nummer nu iaf. :-)

Tobbe har samma nr fast 80 på slutet. :-)

Puss & Kram / Ange

2009-11-17 @ 00:20:02
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0