Bara min blogg som dampar?

Seriöst, ska försöka skriva ett inlägg min min blogg har fått värsta jävla rycket, så tyo ingenting funkar som man vill, om det itne funkar som det ska så får jag vänta tills imorgon istället.



Helgen har varit precis som jag sa att den kulle bli.. STRESS! Jag har alltså sovit max 5 timmar varje.. natt/dag :P

Men det tråkigaste har varit nutidsorienteringen, jag tycker att det är SJUKT hur dåliga 7-9 är på att svara. Det är verkligen katastrof.
Det var en i nian som skrev "spick" istället för "spik", Opera är tydligen svårt att stava tll då typ varannan hade fel på det, dinosaurie är svårt, koala, jeans, Koldioxid osv.
Och sen undrar jag ifall dom här eleverna inte läste frågorna eller om dom hade allmäna problem att fatta, därför en fråga var Vilket djur svininfluensan kommer ifrån och jag skämtar inte när jag säger att minst 80% svarade "svininfluensan" asså när blev det ett djur :S
Det är bara grymt störande hur lite ansvar dagens skolor tar, om SÅ många är usla på att stava till SÅ lätta saker, då är det faan ngt som inte stämmer, och det måste väl för faan skolorna börja ta tag i!
Skitsamma blir bara irriterad, släpper det nu. haha
Skulle ju berätta om min helg. Såvadeja!

Hur som helst så blev jag klar med nutidsorienteringen klockan två inatt, en hel timme innan jag hade trott! Grymt haha. Har väl gjort ca 2000 blanketter. Bra jobbat, jag vet. Kramp i händerna Ja!!

Hur som helst så jobbade jag ju också i garderoben i helgen, och det var verkligen verkligen roligt, men var helt död efteråt. Men ja började ju 23.00 i fredags, och istälelt för att jobba på White room som jag trodde så började jag natten i Magenta, och när magenta stängde vid 03.00 så gick jag in till white room och körde där istället, och samma på lördagen.
Det var najs, det var svårt i början, stressigt och man skulle komma ihåg allt. Men det kom igång efter ett par timmar och då var det ju skit lätt, i fredags var det itne så överdrivet mkt människor, jag satt ner ca fem min, men fick chans att stå och "vila" lite då och då, i lördags var det dock kallabalik! Jisses, det var så sjukt mkt människor, och stod faan typ tio pers samtidigt och skulle lämna in eller hämta, så det var bara att springa fram och tillbaka. Men då var jag van efter första natten så hade inte lika ont i fötterna då. Och man kände sig allmänt mer avslappnad i hela kroppen :)
Har ju däremot fått världens slitskador på händerna, när man ska dra av eller sätta på minimala skinnjackor på galgerna, så nu har jag bannlyst små jackor! Och halsdukar hatar jag också =( Det passar sig inte i mitt jobb. Jobbigtjobbigt! haha

Hur som helst så är jag heeeeelt över nu, jag ä död. Det blir nog mkt lättare sen när jag inte har dubbla jobb utan bara garderoben, då får jag ju sova längre på dagarna, men den här helgen var allt jag kunde ha övelevt. Längtar tills nästa helg för att se hur det är då, då är det ju dock löning :O Önska mig lycka till!


Där är alltså lådorna från olika skolor.
Fanns ytterligare 7 stycken som inte är med på bild!
Alla dom har jag iaf gjort, haha

Såhär ser rättningen ut =)

Sådär död var jag när jag kom hem.
Lägg märke till att jag faktiskt kollar.
Kan bara inte hålla ögonen mer öppna än sådär!

Och där är jag klar! haha :P

 

Ska spela lite nu, sen kanske sova.

Får se om jag hinner uppdatera mer idag

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0