För trött

Jag har sovit hela dagen, och varit så grymt seg. Fattar inte vad det är med mig. Vaknade och gjorde frukost till Vanessa. Sen somnade jag igen.
Vaknade och gjorde lunch till oss. Sen somnade jag igen.. För att vakna strax innan middagen :S..
Helt sjukt sliten man kan vara! hehe

Men hur som helst så har dagen kommit igång nu (bättre sent än aldrig).
Sitter och gör tråkiga läxor då jag riskerar Stort att bli avstängd från kurserna, men har verkligen inte någon ork för någonting. Suck..

Men jaja.. jag måste :(

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Usch. Så har det varit för mig också. Somnade till vid halv ett ungefär och vaknade igen vid två. :P Och jag har huuur mycket som helst att göra så då fick jag lite panik! :P

2009-10-26 @ 22:11:18
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0