Hur orkar man skapa så mycket konflikter?

Gårdagen var tyst just pga alla jävla konflikter som var, det var verkligen bråk överallt. Och jag orkar inte med det. Jisses.
Därför gick jag iaf och la mig runt typ kvart i sju. Sov till åtta. HAHA :P
Men jag hoppas fasiken att den här dagen blir konfliktlös annars kanske det är dags för.. semester snart? ^^

Vill inte berätta vad det handlar om.. bara säger att endel människor är fullständigt respektlösa. Och hur vore det ifall vissa tänkte sig för innan? Det är ofta andra som får ta smällen. Men fuck it!
Det är som det är nu, och jag är helt slut. Orkar faktiskt inte bry mig det minsta längre...


Nu blir det en snabb dusch och sen direkt till skolan, för mig är det första lektionen i programhantering idag. Jag orkar inte. Är så skoltrött att det inte finns.
Men kvart över tolv ska jag va där iaf. Och min lärare där kommer väl skälla på mig som vanligt, han verkar tycka om mig men inte mina komma-sent-eller-inte-komma-alls-fasoner...
Han sa åt mig sist att from nu så är det kvart över tolv som gäller Inget annat.
Så hoppas jag inte blir försenad, ska iaf bli hämtad av en kompis.. så möjlighet finns att jag blir i tid ^^ höhö.


Jaja. Skriver mer sen och uppdaterar er om jag var i tid elelr ej ;)
Ni kan knappt bärga er nu va?


Kanske börjar jag komma i tid ifall jag börjar springa på en sån?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du talar om hur andra beter sig titta på dig själv du e så patetisk o verkligen korkad.. Dessutom sk mamma? Springer ute o super nä dig skulle ja inte ens vilja känna

2009-10-08 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0