I will always love youuuuu.... youuuuu!

Jobb jobb jobb, det känns inte som nutidorienteringen någonsin kommer att ta slut, men jag kämpar igenom, har fixat kaffe. Och imorse sprang jag till centrum och köpte lite godis. Hehe.
Ni anar itne hur tråkigt det blir utan att ha ngt att göra samtidigt, förra året hade vi karameller. Så efter jag var klar så hade jag sår i Hela munnen för att jag hade ätit så mkt karameller. haha.
Så nu ska jag fortsätta med mitt arbete. Och sen måste jag till centrum och hämta lite papper som typ bostadskontrakt och grejer.
Jag ska inte flytta, bara som jag och mamma ska fylla i!. :P

Och sen ska jag hem me Bebis och typ börja fixa lite grann inför ikväll och så, jag ser fram emot det rätt mkt faktiskt. Få se hur det är att jobba i garderoben där. Men helt ärligt så lär det vara ett helevet, för det är jätte hög musik, och människor överallt... fulla människor dessutom. Men vi får se. Tjejen som jag pratade med berättade också att jag kanske blir själv ikväll!. För dom har hand om två ställen, och hon ska vara där hon behövs. haha illa första kvällen isåfall! Men det ska nog gå bra, är bara lite orolig över tiderna. haha
Ska pimpla kaffe all night!

Skitsamma back to work. Men först får ni två fina låtar (gamla) med texter =)


From me to you:
If I Should stay, I'll only be in your way.
So I'll go, but I know I'll
Think of you every step of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you.

Bittersweet memories
That is all i'm taking with me.
So goodbye
I will try not to cry.
We both know im not what you need.

And I will always love you.

I hope life treats you kind.
And I hope you have all you dreamed of.
And I wish to you, joy and hapiness.
but above all this, I wish you love.

And I will aways love you.

 


 

How can I just let you walk away
Just let you leave without a trace
When I stand here talking every breath with you
Youre the only one who really knew me at all.

How can you just walk away from me
When all I can do is watch you leave.
Cause we shared the laughter and the pain.
And even shared the tears

So take a look at me now
Theres just an empty space
Theres nothing left here to remind me.
Just the memory of your face.

Take a good look at me now
There is just this empty space.

And you coming back to me
is against all odds
And thats what i got to take.
I wish I could just make you turn around.
Turn around and se me cry.

There is so much I need to say to you.
So many reasons why.
Youre the only one.

But to wait for you is all I can do
And thats what i've got to face.
Take a good look at me now.
Cause I'll still be standing here.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0