Ingen blogg lust

Nej helt ärligt så är jag typ sjukt trött, och orkar egentligen inte alls blogga, men ska ge det ett försök.
Har varit påväg hela dagen men annat har kommit emellan. haha

Så vad har hänt sen igår?
Självklart så hade jag spenderat mycket tid med Alex. Sov där inatt igen för mamma var jätte gullig igår och frågade ifall hon fick sova med Vanessa inatt också. Och när dom skulle mysa så passade jag på att sleepa me darling en natt till hos han.
Kärlek är livet!

Men helt ärligt, bloggar mer imorgon, har verkligen ingenting att säga! :S
Blir bara tråkigt att läsa om jag skulle babbla på om min totalt innehållslösa dag!. haha


Alex skrev under min fot! =)

Och så kan det gå när baby har tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0