Jag = Medium ?!

Jag började alltså skriva det här igår, men somnade mitt i. Så låtsas som det är igår ni läser det ;)




Ok det här är verkligen skit läskigt, men jag var med Cassi inatt, och vi bestämde oss för att testa och se om jag var medial. Vi började alltså med en kortlek då Cassi drog ett kort som hon gav mig utan att jag fick titta på det

Jag gör allt som krävs innan, öppnar upp mig själv och såna saker. För att sedan ta kortet. Jag börjar med att säga att det är klöver. Sen säger jag att det är någonting med "Två" men jag vet inte riktigt vad, varför jag får upp det i huvudet. Sen säger jag att det är rött längst ned men mörkt resten. För att sen avsluta med att säga att det är klöver knäkt.

Cassi drar ett djupt andetag och säger bara "ehm Tammy, titta på kortet" jag tittar på det och vad visar det sig?
Jo klöver knäkt... Knäkten är ju spegelvänd vilket gör att det blir Två knäktar på kortet. Och den hade röd hatt på sig. Så när man vänder den upp och ned så är det rött längst ned. HAHA
Jag kastar ner kortet i soffan och säger bara att det är skit obehagligt!

Vi bestämmer oss för att testa igen. Jag får det här kortet och säger nästan direkt att det är hjärter. Jag försöker få fram ngt mer, men det går inte.. så jag ber om hjälp hos någon. Och då säger jag bara DAM. Det är nog hjärter dam.
Cassi säger inget den här gången utan hon frågar bara om jag ser ngt mer. Men jag börjar tveka eftersom jag börjar tänka för mkt. Så jag börjar om och säger att det iaf helt klart är hjärter. Det skulle kunna vara hjärter tio. Men jag tror helt säkert att det är dam.
Jag tar bort kortet och tittar på det... DET ÄR HJÄRTER DAM!!
Jag kastar ner kortet i soffan och flyger upp, vid det laget så är jag ju skräckslagen.

Vi bestämmer oss för att vi ska testa ifall Cassi kan föra över en bild till mig. Hon tar massa färgpennor och börjar rita på ett papper.
Hon tar papperet i handen och jag sätter mig mitt emot henne.
Jag säger direkt att det är ngt som "blåser i vinden"... sen säger jag att det är två saker som går ihop, och jag säger att det är som "kryss" längst ned. Sen berättat jag också att det är ngt runt som kommer in från ena sidan.
Cassi frågar ifall jag kan få fram färgerna. Jag räknar upp grönt, blått, rött, orange och gult.

Cassi visar mig bilden och det är Grönt gräs som "kryss".
Sen är det en Blå blomma "som blåser i vinden"
Sedan är det ett Rött hjärta ovanför blomman.
Och tillsut så är det en orange-gul sol som kommer in från ena sidan.
Det som gick ihop var ju självaste själken på blomman och självaste blomman. Eftersom dom avr målade i olika färger men satt ihop!

Jag är livrädd och tycker det är skit läskigt, men samtidigt coolt såklart!

Efter ett tag så frågar Cassi mig ifall jag bad om hjälp?
Jag svarar ja. Och hon säger åt mig att gå tillbaka och tacka för hjälpen.
Jag hinner inte mer än stänga ögonen innan jag ser någon "dödskalle" stå framför mig och stirra på mig. Snabbt som satan öppnar jag ögonen med ett skrik, och börjar helt hysteriskt förklara för Cassi vad som hänt. Jag lugnar ner mig och går tillbaka och tackar för hjälpen samtidigt som jag backar därifrån (ensam!).

Jag ska kolla upp det här mer, så ni ska få höra vad som händer. haha

Nu ska jag till skolan. C ya =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0