Stackars mig

Jag har stressat hela dagen, var tvungen att vara i centrum innan tre. Och jag vaknade vid halv två. Så det var bara för oss att stressa satan och springa ner. Och när vi ändå var nere så kunde jag lika gärna handla.
Sagt och gjort, och det är faan jobbit att handla när man e sjuk. Så jag kom hem och dog! Ärligt talat, jag är helt slut och skulle lätt kunna somna nu och vakna på söndag igen.
Men jag ska upp till Cassi sen, och pussa på mina babes. Hihi. Vovve är lite ledsen också, så Cassi får vara mamma nu!. Ska upp och ta hand om dom =)
MysPysMys!



Här är killen som sjöng för mig igår förresten! Så jävla grym =)

Jag hittar dock inte låten som han sjöng för mig.
Men ska lägga upp den med honom också om jag hittar =)

 

Nu ska jag göra läxor innan nattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0