Tuggummi näsan.

Jag sitter lugnt vid datorn då Vanessa kommer helt hysterisk och pekar på sin näsa skrikandes på mig.

Vanessa: Mamma!!
Jag: Ja bebis, vad är det?
Vanessa: Vanessa pekar på näsan och säger "Bort"
Jag: Börjar torka bort lite smuts på näsan.
Vanessa: Nej mamma. (Hon pekar ännu mer och visar att jag gjort fel)
Jag: Jaha du måste snyta dig?
Vanessa: Ahh. (Med ett stort leende)
Jag: Tar papper och snyter henne
Vanessa: Mamma, nej! Hon pekar på näsan och börjar förklara med bebis språk. "NamNam" samtidigt som hon gestikulerar.
Jag: Haha vadå, har du tuggummi i näsan eller ? XD
Vanessa: JA!
Jag: Haha nejje, jag vrider hennes huvud för att kolla. Och där i ena näsborren sitter det såklart en bit tuggummi som hon stoppat in!

Jag var rätt snabb med att hämta tops och plocka ur den där. HAHA!!


Lill busen <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haaahahaha, vad söt !!

PUSSS

2009-10-27 @ 11:02:30
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0