Bollar/Priser/Skog/Människor

Som ni vet så var vi ju iväg med Vanessas pappa idag på landet, dom hade någon sorts.. äh...(?!) Sammanträde med hela släkten/vänner med lite olika tävlingar. HÖHÖ!.
Bollkastning i hink, pil, rulla boll (!?), och fotboll. Jag fick då hela 56 poäng ^^ (högsta var 200) hahahha. Dock ingen som fick så mkt, tror den som fick mest fick 150 eller liknande :S...
Bollkastning och rullning var det jag klarade ^^ fotboll fick jag endast 5 poäng.... och pil... NADA. hahaha :P

Men iaf så fick man priser, dom la upp massa saker på ett bord och räknade upp en i turordning efter poäng, och så fick man välja ngt :P
Vanessa fick två tandborstar (alla barn fick en, men baby fick en extra) sen fick hon ett pussel^^.
Och det enda jag gillade var en LDB shower gel samt LDB body lotion, som jag gick hem med.

Nu ska jag sova, var bara en snabbis :P

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0