Ingen skillnad...

Har haft en skönhets dag och bara ägnat mig åt småsaker, som att noppa och färga ögonbryn, måla om naglarna, fila naglara, ansiktsmask och krops inpackning. resultatet=ingen skillnad. Nej jag ser ju exakt likadan ut som Tammy imorse. Bara lite mörkare bryn och annan färg på naglarna =( Åhh...
Jag vill göra ngt nytt, vet bara inte vad jag ska göra. När jag gick till frisören för ett par veckor sen så diskuterade vi frisyrer och färger och så, men hon sa bara att frisyren går itne att göra ngt åt ifall jag vill ha långt (vilket jag vill) för jag har redan "hollywood håret" inte på riktigt då, men uppklupt med volym. Haha ja då rök ju de...
Så diskuterade vi lite att bli blond igen, INTE platina, utan helt naturligt. Men det skulle ta satans tid osv... och jag vet inte iall jag vill gå tillbaka till det, så jag frågade några vänner och svaret blev... Oavgjort!! Suck... endel tyckte helt klart blont. Och resten tyckte Absolut inte blont... Så jag ger upp, får väl va gammal och tråkig istället :P

Har haft en super mysig helg med Alex också, i fredags satt vi och drack ett par öl ihop och bara hade massa mys och pratade och umgicks, sen sov han kvar hos mig <3
och i lördags så skulle Vanessa sova med mamma så då gick jag över till Alex och sov. Vi tog ett mysigt bad ^^.. och sen la oss och kollade film. Super mysigt! Thnx baby

Och sen idag har det bara varit plugg, min datorkunskap lärare drog ut mig i torsdags och förklarade att det fanns massa uppgifter som jag var Tvungen att göra, och att jag absolut inte får sitta på FB på lektionen.. haha. Jag förklarade att jag redan kan allt som han går igenom, och bara är på lektionen pga närvaro. Då sa han bara "ja, alla säger att dom kan" hahaha va? :P
Hur som helst så sitter jag med världens problem nu, därför i boken som vi har så använder dom sig utan microsoft word 2003, här hemma har jag alltså -2009. Och hela programmet är ju annorlunda, allt er helt fel ut. Och det gör att mina uppgifter tar en timme längre att göra eftersom jag måste söka igenom varenda jävla sak för att hitta det som uppgiften går ut på. Och jag är då heller själv inte van vid att jobba med -09. Skit jobbigt!

Men nej, nu ska jag gå och äta, sen hämta bebis hos dagmamma. Sen möta Alex förhoppningsvis. Kanske ska klä på mig också iof? höhö :D


Kanske ska satsa på den frisyren? :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Ja den frisyren tycker jag verkligen att du ska satsa på! :D Haha. Nytt och spännande skulle det ju vara i alla fall. ^^

2009-09-28 @ 16:04:39
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0