Kallt!

Kom precis hem från min darling ju ^^
Vi har kollat film, myst och bara haft det allmänt gos. Och jag är så lycklig.
Varje gång jag går där ifrån så går jag med ett lyckorus. Jag är sååå kär!
Ahh vilken underbar känsla. höhö

Men fuck it vad det är kallt ute, jag fryser till döds bara av att öppna ballkong dörren! Usch. Jag tycker inte om vintern och vill verkligen inte ha den här! Det är bara kallt och slaskigt, det är jobbigt med overall och mössor och allt som ska has till Vanessa, det tar typ en halvtimme längre på mornarna helt enkelt. Suck! Verkligen irriterande tanke att det snart blir så kallt att man e blå om läpparna varje gång man kommer innanför dörren. Jag vill inte!
Jag vill ha sommar, eller iaf vår eller ngt, då man kan ha halv mycket kläder på sig, lite lagom liksom.

Teds hår blev också jävligt snyggt btw, natt svart och så färgade jag ju ögonbrynen på han också. höhö. Men det blev snyggt verkligen :D

Nu är klockan to much. Måste sova. Ska ju upp snart. hehe :p

Men natti på er, ska se ifall jag kan sova med min hosta =(


Kommentarer
Postat av: Sessan

När haru tid att ses baby sweet? <3

2009-09-30 @ 11:37:54
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0