Mums me nudlar

Med tanke på att jag fick rätt lite sömn inatt så somnade jag om idag så fort jag hade lämnat Vanessa hos dagmamman, jag förstod att jag antagligen skulle missa skolan. Men med tanke på hur krasslig jag är så förtjänar jag ju faktiskt att få stanna hemma tycker jag ^^, sen var det ju bara matte som jag missade, och det är en individuell kurs. Vilket betyder att jag pluggar i min egna takt, och också går på dom lektioner som jag själv vill.
Men jag brukar välja att gå på alla lektioner bara för att det är mkt lättare att plugga när man verkligen har en stund som är satt för att göra just DET.

Sen var det ju fika på min gamla skola "steget" idag också, så jävla mysigt, träffade min gamla lärare som hade mig i nian, dom som var med under min graviditet och sådär, så det var trevligt. Vi satt och pratade, fikade och kollade på medans Vanessa satt så fint och ritade. höhö
men har ni tänkt på hur ansträngande det är att föra en vanlig konversation när man är sjuk? Det är verkligen jobbigt. Man försöker vara trevlig poch social när man sitter och pratar, men det går ju otroligt mycket energi helt plötsligt, jag var helt slut när jag gick där ifrån, just bara för att jag känner mig så slö. Man känner sig otrevlig bara för att man är så borta i huvudet, även fast man inte är otrevlig så känns det så.  Men jag lovade att komma och hälsa på snart igen. Så då ska jag vara frisk, och kunna vara social på riktigt. haha.


Nu har jag precis lagat nudlar som hela familjen ka sätta sig och smaska på. Hörs sen.



Kommentarer
Postat av: Sessan

Hm, dricka ihop på fredaag? Saknar dig käraste <3333

2009-09-30 @ 23:44:31
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0