plugga plugga!

Som jag inte hunnit berätta för så kom min Boy hem tidigare än väntat, och har spenderat typ... varje dag med han!? Så jag har inte behövt lida som jag trott att jag skulle behöva.^^ höhö..

Inte orkar skriva ngt och inte funnit tid heller :P. Men har bestämt mig för att lägga ner bloggen helt om jag inte kommer igång igen snart =). Onödigt att ha stående för ingen nytta, Och ni trogna läsare borde ha gett upp för länge sen ju?!

Men vad händer då? Jag försööööker plugga, men det går verkligen inte bra, min hjärna har inte hunnit förstå att sommarlovet är slut. Så mornarna är ett rent helvete, jag vill ju sommarlovs-sova! Och som jag sa förut så är jag väldigt tveksam över den här kursen, därför det är så mycket att man verkligen inte hinner med, förra terminen så gick jag ca en lektion om dagen och hade massa läxor, men jag har alltid tid att göra dom innan skolan började, men NU har jag heldagar, halvnio-nio till halvfyra-fyra nästan alla dagar. Och vem orkar gå hem och göra läxor på 20 sidor då?  Ah vet inte, tror bara jag blivit väldigt slapp, eller så är det för att jag inte känner så mycket för det här programmet. Men ska väl se ett tag till, annars ska jag se om jag kan byta.. psykologi kanske? ;P
Vi har också vårat först prov i skolan på måndag, i företagsekonomi... det är den enda kursen som jag faktiskt tycker är rolig, men vi har kapitel 1-7, och det är rätt surt, för varje kapitel är ca 20 sidor långa, och det är mycket tidskrävande att gå igenom ett antal uppgifter i varje kapitel för att allt ska sitta. Men men. Måste iaf plugga en stund nu.
Hinner dock inte så mkt. Ska iväg och träffa Vanessas pappa, och resten av hennes släkt imorgon, på deras land. Och han hämtar mig kl nio! Vilket betyder att jag måste upp redan vid sju =( AHH!
Sen kanske det blir regn imorgon också, vilket känns ännu sämre... vi ska ju vara ute hela dagen liksom! Jaja får se hur det blir, är kul för Vanessa iaf =)

Sen händer det inte så mkt mer, är lika kär som förut.. om inte mer !? Vanessa tycker om honom också.. vilket ju är ännu bättre, och jaa... jag är bara allmänt lycklig ^^ Nu har jag allt jag behöver, kärlek från bebis, och kärlek från killen.

Plötsligt händer det!

Nej nu blir det läxtime, ngt jag inte har lust med, men men. Önska mig lycka till ^^


//Tammyღ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0