Ge det ett nytt försök?

Bloggen alltså, jag har ju varit så frånvarande. Och det är bara för att jag tänkt göra om bloggen, skaffa ny design.
Men eftersom jag är så satans trög så kommer jag aldrig igång. haha

Men nu ska jag försöka igen? och jag kan ju faktiskt uppdatera den fast att den inte har ny design ;)



Hur som helst vad händer i mitt liv då?

Jag ska ju få ett barn i slutet av augusti som många av er redan vet. Det blir antagligen en liten pojke :)
Pappan är Alex som ni kanske känner igen sen tidigare? Vi är inte tillsammans längre, men vi är ändå lika glada över lill-killen :)

Nu har jag iaf träffat en ny kille. Eller ny? har känt han i flera år, men vi är nya tillsammans. Haha.
Jag är iaf lycklig, och får fjärilar i magen när jag tänker på han (A).

Kan ge en förtitt på han, men ni får inte se allt eftersom det är så nytt ;)

Hett va? ;)

 

Här får ni en bild på bebis mage också!

Rund och go? :)

 

Nu ska jag fortsätta med min header, återkommer om en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0