Bebis idag?

Idag är det den 27 e augusti, vet ni vad det betyder?

Det är den här dagen jag har väntat på enda sedan den 29 e december -09.
Det var den dagen jag fick ett plus på graviditetsstickan. Och även fast man vet att det inte är ett besämt datum så vet man att antingen har man bebis idag, eller så kommer bebis SENAST inom två veckor.

Och ja.. ingen bebis ännu, jag kommer gå över några dagar precis som alla andra!
Men vad ska man göra? De är väl bara att vänta, jag kan ju ändå inget bestämma. höhö.

Iaf så har jag inte känt minsta lilla än så lär inte bli idag iaf... Även fast jag haft kraftigare och flera förvärkar senaste dagarna. Men tror inte än på ett par dagar. Inte under helgen iaf. Kanske början på nästa vecka? Träffade min granne igår. Och hon berättade att överläppen brukar svullna upp när man är påväg.. typ timmarna innan värkarna sätter igång.. SÅ nu går jag och inbillar mig hela tiden att min överläpp är svullen.

Men iaf. Tror ni jag är redo?
För jag vet ärligt inte, har inte bestämt mig än. Jag vill ha bebis. Men samtidigt så tänker jag inte på vad som väntar, dessa nätter, mina bröst som jag får tillbaka om ett halvår, stressen när man ska iväg.. ja allt som kommer med en liten bebis. Plus att jag ska kunna ge Vanessa lika mycket uppmärksamhet!

Vi får se vad som händer, måste samla styrka för att klara allt.




Snart ses vi bebis, jag vet att du kommer till mig endast i rätt tillfälle.




Kommentarer
Postat av: Martina

Det kommer gå jätte bra, det vet jag! Jag finns här för dig! <3 :)

2010-08-28 @ 10:43:36
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0