Funkade inte att få igång!!

Idag blev äntligen min och Martinas dejt gjord! Hon var hundvakt åt en söt liten Tyra, som vi tog en lååååång promend med!! Gick och snacka skit och fick otroligt med mortion. höhö!!

Nä men jag tänkte faktiskt att det var skit bra att ta en lång promenad för då KANSKE mina värkar sätter igång..

Men näää!! Här sitter jag. Och ingenting händer, varken värkar eller några förkänningar.

Jag får helt enkelt acceptera att det nog dröjer mer än en vecka. Fasiken =/

Men jag fick en trevlig dag med Martina istället :) och det är jag glad över! Var alldeles för länge sen.

usch på oss!

Hon bjöd också på god korv med bröd lunch. Hur gott som helst jag som ÄLSKAR det!.. MEN... hon frågade också mig ifall jag visste hur man kokar korv. "ahh" säger jag. Jag frågar om hon gillar spräckta, för själv så gillar jag dom mer, när dom är mer vattniga. Hon säger bara "kör på, spelar ingen roll". Visst liksom. Säg så till en gravid Tammy!.. Jag glömmer alltså bort efter en stund att korvarna står på plattan, dom smäller en efter en..

Och ja tro mig. DOM SPRACK! Lite för mycket. Dom sprack så att dom la ut sig raklånga. Det vart korvbiffar istället! HAHHAA
Sista gången någon fråga mig om jag visste? (A)

Sen precis innan det också så hittade Vanessa ni vet en sån här "stress-mjöl-gubbe" det är en gubbe gjord av balong och mjöl som man klämmer på för att slappna av.
Så Vanessa tar upp den och ska kolla, men då säger Martina att den är sönder. Så hon får play-doh lera att leka med istället. Vilket jag kan tillägga att Sessi älskade också höhö. Men hur som helst. Vi går in i köket och Vanessa stannar i vardagsrummet. Visst!.. Efter ett tag kommer Sessi och är vit runt hela munnen.. och händerna... och klännigen.. JAHAJA!...

Jag går in i vardagsrummet, och ja som jag trodde. Över hela golvet, mattan och bordet ligger nu mjöl, och bredvid en död gubbe (rest in peace).. Bara att dra fram dammsugaren  och börja arbeta! haha.

Jaja jag får skylla mig själv, jag vet att nyfikenheten tar över i den åldern. Hon var bara nydiken på va de va och förstod inte vad som kunde hända. HAHA!! Stackars liten ^^



And there she is! höhö :D


Kommentarer
Postat av: michaela paulsson

http://michaelapaulsson.blogg.se , läs,följ och kommentera <3

2010-08-19 @ 01:14:37
URL: http://michaelapaulsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Lustgasen var bara roligt att ta, tror inte att det hjjälpte så mycket men EDA hjälpte som fan!! =)=)=)



Hon åkte in för några min sen för en undersökning :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-08-19 @ 07:05:46
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: JohannaPersson

Hej! Det är så att jag gärna designar om din blogg ifall om du skulle varit sugen? Jag garanterar att den görs/blir gjord inom 1-3 dagar (om du inte står i kö såklart) och kostar endast 40-80 kronor allt beroende på hur du vill ha den. Ja, du får ju naturligtvis själv bestämma hur du vill att den ska se ut och så fixar jag det till dig. Betalningsätt kan vi tillsammans diskutera ut. Intresserad? Kontakta mig då, antingen om du skickar en kommentar i min blogg eller hör av dig till min email: [email protected].

Du kan dessutom gå in och titta på min blogg som är ett gott exempel på design. (Jag har nämligen designat den själv) Skälvklart ställer jag även upp på att hjälpa dig med enskilda saker till din sida också, endast för att par kronor, också beroende på vad det är. Kram.

2010-08-19 @ 11:20:48
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

Nu kör vi igång dagens blogg igen. Ni har till 00.00 på er. Imorgon väljer vi ut en vinnare! :]



//Nathalie o Ebba

2010-08-19 @ 14:02:43
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, duktigt det där med korven. ;)

2010-08-19 @ 20:01:12
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: JohannaPersson

sv; okej ;O

2010-08-19 @ 20:42:48
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0