hahaha 118 800!!

Har ni någon gång skickat sms till 118 800 med någon fråga om dig själv?

Jag var tvungen att testa för att se vad dom skulle hitta på om mig.


Jag: Vem är Tammy G***?

118 800: Tammy är en tonårstjej vars enda intressen är att sminka sig, läsa bloggar, skriva i sin blogg och att glo på MTV hela dagarna. Favoritartisten är helt klart Justin Bieber. Faktum är att hon har tapetserat hela sitt rums väggar med bilder föreställandes Justin Bieber. Nä vi på 118800 anser att detta är lite obehagligt, men hennes kärlek till Justin är å andra sidan ganska obehagligt med!! MVH 118800..

Och ni kan ju gissa om jag skratta när jag fick det där? Hysteriskt roligt. Hur som helst så skriver jag då.

Jag: Okej, det var elakt! Vem är Tammy G*** från Tyresö i Sthlm? ;)

118 800: Tammy är tjejen som fruktas mest av Sveriges tandläkare. Hennes skinande Hollywood-leende motsäger detta faktum lite grann, men med tanke på att hon är lika söt som 1900 kg strösocker och 2900 liter Coca Cola så är detta inget konstigt alls. Hon är helt enkelt en riktigt söt tjej! Sen får vi inte glömma att hon är sjukt smart också! Mvh 118800

Hahah så vad tycker ni?? Han som svarade andra gången måste ju helt klart vara en bekant till mig ;) Han visste väldigt mycket... som jag försökt dölja (A) :) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0