Hungrig

Jag har varit sugen på nudlar sen i torsdags kväll, idag fick jag äntligen göra det. Jätte hungrir ställer jag mig och lagar nudlar med biff-smak.

Jag känner hur drägglet rinner ju mer jag står och rör om där i. Jag häller upp i en skål och ska sätta mig och äta.

Väntar ut att det ska svalna... och blir mer och mer hungrig och sugen. Jag ska precis börja äta då Vanessa kommer. Mitt barn som inte var hungrig fem minuter innan.

Sen var nudlarna borta... jag satt med lika tom mage. Och min o hungriga Sessa satt med en ännu mer ohungrig mage...

Jag lagar mer. Ger mig in på ett nytt försök. Önska mig lycka till!



Lilla bus!


Kommentarer
Postat av: Tpozrjvloxxolvjrzopt

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-04-28 @ 11:47:59
URL: http://tpozrjvloxxolvjrzopt.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0