Im finish. Finito!! Over!

Ja, Ärligt jag är heelt slut. Jag har gått igenom världens pers idag. Först har jag haft extremt många förvärkar sen igår morse, ca 15 st om dagen!! Fast jätte lätta, inget som känns jätte mycket utan bara jäte enkelt.
Så undrar om det visar att det snart är igång? Eller jävlas bara min bebis med mig?... Dono.

Sen skulle ju Sessi ha börjat dagmamma idag. Men det blev inte så. Hon blev jätte ledsen efter som mamma också har semester fortfarande. Det känns nog lite konstigt för henne, hon är van att mormor alltid är på jobbet när Sessa är hos dagmamma!... Så jag bestämde mig för att hon får vara hemma, Jag älskar ju att vara med hennes på dagarna. Plus att jag tycker man ska passa på så länge man kan att ha dom hemma så mycket som möjligt :)

Så på så sätt är min dag underbar iaf.

MEN... haha... det var tills jag skulle följa med Mamma till ica maxi för att storhandla hem lite. Och för min del var det dock endast blöjor som behövdes. Men eftersom det är billigast på maxi så tänkte jag att jag följer med iaf :)

Hur som helst så åkte vi hemifrån nån gång innan tolv. Skit bra tänkte jag! Då blir jag inte sen till att träffa Martina som jag skulle träffa klockan två..


JO VISST!! Stackars Martina, från klockan två så drog jag ut på tiden mer och mer. "inom en timme" "Om en stund" " Alldeles strax"... Gissa när vi var hemma igen?

HALV SEX!!! Förstår ni? ICA MAXI!!!! Så stort är inte maxi... tro mig..

Men min mamma lyckades. På apoteks avdelningen var hon i typ 45 min.
Jag var såklart skit förbannad!! Men när jag ska skälla på henne så får jag anledningen. Hon i kassan var helt ny, och hade bara en arm.... aouch. okej. Där är det lugnt om det tar längre tid.

Men inte när det tar lika lång tid på grönsaksavdelningen!! ^.-

Nu är jag iaf helt slut. Mina fötter är döda, levande döda. Dom liksom rör sig men jag känner knappt att jag har dom. Dom har gått över gränsen för att vara ömma. Nu är dom så ömma att dom har domnat.. OHJA!

Min rygg ska vi knappt prata om... och inte heller att jag knappt fick någon sömn inatt.. jisses...

Sova tidigt idag. ohhja

Och igen. Sorry martina XD haha


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, det är lugnt tammy.. Vi syns ändå på Onsdag eller torsdag! ;D <3

2010-08-17 @ 11:44:25
URL: http://martinasalvadoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0