Uggs, pyjamas och vinter jacka. Here we come!

Hela helgen har jag varit med en speciell Mr V Och lilla Sessilessan :)
Vi har haft det såå mysigt. I fredags var vi i lekparken hela dagen där dom har en sån här jätte stor gunga!
Och sen igår låg vi vid poolen hela dagen ^^

Gud va skönt att ha en sån helg, sista helgen på lovet. Därför imorgon börjar Sessi dagmamma igen :(

Tråkigt att sommaren redan är över, det känns ju som det var igår som jag krigade mig ut i snön i mina uggs, pyjamas byxor och stora jacka för att ta mig till dagmamman! Känns verkligen inte som det har gått en hel sommar. Speciellt inte eftersom sista veckorna varit riktigt regniga. Och ibland tillome blandat med höst kyla!
Brr!

Men snart är det dags att möta allt det här igen, det börjar med regniga hösten. Man plattar håret på morgonen, och 20 min senare ser det ut som man tjafsat med el-uttaget hela morgonen...
Medans man sakta går mot en kylande hemsk vinter, då ens största funderingar är "kommer jag överleva i år igen?"..

nää nu blir jag deprimerad först tänka på vintern som kommer och sen resten, bebis har fortfarande inga planer på att komma ut, jag är tjock, trött, irriterad, nikotin sugen, har ont och tycker allmänt synd om mig själv.
Bara för det är de....!

Inte speciellt mycket färg har man fått heller. Åhhh. Blir tillbaka till solarium så fort bebis är ute då! Det är iaf NÅGOT som är skönt med hösten.

Jaja slänger in lite uppmuntrande bilder istället :D Så ska ni få se vad VI gjort denna mysiga helg :)



 Hon ville bli fotad medans hon hoppade. Haha syns knappt att hon är i luften, gulle!


Mig <3 stor-gunga. Tillome riktiga tjockisar kan sväva i en sån! 


Åhh aldrig underskattat med massage!
Och ser ni huuuur stor jag är nu? hemskt :S


Älskar dig såååå otroligt! <3


^^


Vi dansar eller något? :O
Ser ni förretsen hur mycket vatten jag fått i kroppen nu? Siiick.


Och sen Sessi med hennes nya haj! :)

Åhh vill ha tillbaka hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0