SLEMPROPP!!!

Nä vissa tror att jag är arg på någon och tycker att slempropp är en passande beskrivning. Men näää! Glöm det. Det är nämligen så att min SLEMPROPP HAR GÅTT! Japp för typ fem min sen. Nu är det bara att vänta in resten, har känt hela kvällen att kroppen börjat arbeta lite. Men tror inte det är så nära än! Kanske ska passa på att sova nu i slutet iaf? Tänk om det faktiskt sker imorgon? Vi får se, tar tiden som den kommer. Kanske imorgon, kanske först på lördag? Lets se! God natt alla.

Kommentarer
Postat av: Ange

Hoppas verkligen att det är på G. :-) För min del gick slemproppen typ 1 vecka innan Thindra föddes. :-P

2010-08-30 @ 04:51:42
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/
Postat av: Miranda

Du verkar ju störd som bloggar trots att du är hög gravid ? Borde du inte istället, ta det lugnt eller istället tänka igenom alla saker du vill göra de bra för din familj?

2010-08-30 @ 06:09:07
Postat av: Emelie

Hoppas, hopppas för din skull!

Håller tummarna för dig :)

2010-08-30 @ 10:10:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0