Dag 04 - Mina föräldrar

Mamma: Min mamma föddes i augusti år 1965. Hon levde ett helt vanligt liv med min mormor och morfar i tyresö, tills hon när hon var gammal nog drog iväg med en kompis för att utforska världen. Haha... så att säga ;)

Hon reste runt i ett par år i Australien, Nya zeeland, thailand, indonesien.. osv . När hon var i australien så träffade hon min pappa. Som hon blev gravid med och födde mig sedan i sverige vid 24 års ålder :)

Sen dess har hon levt livet som min mamma och tagit hand om mig och såklart jobbat hela tiden fram tills nu ;)



Så här ser hon ut när hon säger "wraow"


Såhär ser hon ut när hon pratar med djur!


Och såhär hade hon sett ut om hon var kriminell.

Nu vet ni så mycket att ni nästan kan skriva en bok om hennes liv.


Pappa:
Pappa föddes i australien i aug 1968. Han levde efter den australienska kulturen ( och vad de betyder får ni ta reda på själva!!!)... Jag vet inte riktigt vad som ska sägas om honom. Men han levde ett krångligt liv i australien och sen... tog han livet av sig 11 feb 1993.... det finns inte så mycket mer att berätta, känner han ju inte  :) HAHA.

Men han är saknad =/



Här är iaf graven :) Orkade inte ta en bild. men kan fixa sen. HAHA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0