Dag 03- Min första kärlek

Jag är en tjej som har väldigt svårt för att bli kär, och jag har alltså bara varit kär en gång tidigare i hela mitt liv, innan min pojkvän som är min andra kärlek. Förälskad ett par gånger såklart, pecis som alla andra. Men kär är det fem år sen jag var.


Han hette iaf Albin och var ett par år äldre än mig. Jag träffade honom genom en gemensam vän till oss när jag var 15 år. Han bodde i norrtälje, hade tatueringar och nästan inget hår. Kraftigt byggd (inte tjock) och var lite "farlig". Men vi hade kul ihop, och har många riktigt roliga minnen tillsammans. Dock så var det turbulent. Bråkade mycket. Och hans vänner och jobb var viktigare än mig. Så efter att ha varit tillsammans till och från i ett år så gjorde jag tillslut slut med honom. Och sen dess har vi bara hörts ett par gånger. För strax efter det blev jag gravid med lilla Sessi. Och tog avstånd från han och hans värld. Han har kontaktat mig mycket efter, men besavarar inget. För den världen han lever i är långt ifrån min.
Men mååånga många tårar har spillts för den pojken kan jag lova ;)

Men han kommer iaf alltid vara den som lärde mig vad riktiga känslor är !!


Love Kills Slowly - eller?


Kommentarer
Postat av: Emelie ~ Gravid till barn #1

Det ser jag framemot!

2010-12-08 @ 19:46:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

STOOOOOOOOOOOOOR BLOGGARN !

döööööör för din blogg..

hur blir jag som dig?

ÄLSKAR DIG OCH DITT LIV !!!!

2010-12-08 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0