01 - Om mig.

Jag heter Tammy Maria Bianca Grey och är född 9 feb 1990. Alltså fyller jag 21 om ca 2 månader... (VAAA?? paniiiik!!).

Jag är bosatt i en förort som heter Tyresö som ligger strax utanför Stockholm. Förtillfället bor jag hemma hos min mamma, men flyttar snart till egen lägenhet tillsammans med mina barn, Vanessa & Neo. Min pappa är död sen 17 år tillbaka, då han tog livet av sig när jag var 3 år gammal. Ibland undrar jag vem han var, men saknaden är inte så stor. Man kan inte sakna något man inte haft...

Jag har alltid varit väldigt busig, när jag va liten va jag ''ordförande'' i en klubb som vi barn på gården kallade för busklubben, den gick ut på att vi skulle lägga skräpsaker i andras brevlådor för att sen springa därifrån. Det tyckte vi va jääätte busigt!!

Ju äldre jag blev desto busigare blev jag, vill inte gå in på exakt vad jag har gjorde men kan säga att mamma fick en hel del hem ringningar av både skola och polis. Det blev en hel del samtal hos både rektor och kurator... och många springningar till ungdomsgruppen. Därför blev iallafall ingen chockad när jag blev gravid som 16.åring. Därimot blev alla förskräckta när jag gick ut med att jag skulle behålla. Men jag gick emot alla och visade att jag klarade det, kanske inte varit världens bästa mamma. Jag gör misstag precis som alla andra.
Jag tröttnar ibland precis som alla. Men jag har klarat mig jätte bra. Och idag har jag världens finaste två barn.
Min dotter fyllde 3 i somras och min son fyller 3 månader idag ;) Är världens lyckligaste skulle man väl säga!! Utan mina barn är jag ingenting. Och vi har kommit långt tillsammans.

Jag har fortfarande kvar mina busdrag, men jag använder inte på samma sätt ;)

Jag älskar självklart att festa och klä upp mig osv, men det är inte lika ofta längre. Jag gör det ibland när barnen sover borta eller omd et är något speciellt. Men alla helger spenderar jag tillsammans med mina barn.. lugnt och fridfullt.

På tal om smink så är det ett av mina stora intressen. Jag älskar att sminka olika ögonskuggor, med färger, glitter och suddningar. Men lär nog aldrig utbilda mig helt i det? Vet faktiskt inte. Vet bara att jag älskar att fixa andra, och göra dom snygga. Makea någon annan är lööööövely! Speciellt om dom är fula. hahhahah

Skitsamma finns lite annat i mitt liv som jag antar att ni är nyfikna på, men ni vet kärlek tex. Det har jag hämlighetsstämplat från min blogg ett tag fram över, eftersom det blev för mycket sånt här förut. Så ni får vara nyfikna helt enkelt ;)



Vanessa- Min älskade


Neo- Min prins


And thats me. :)




Kommentarer
Postat av: jennifer

Busklubben! Helt underbart! <3

2010-12-13 @ 19:59:50
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: Nicolaielina

Awesome site!

2011-05-18 @ 13:29:02
URL: http://nicolaielina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0