Im back on track!

Jag vet att många frågat om min blogg och så, och det är en sjukt lång historia. Som jag inte ens orkar ta.

Men men nu är jag iaf tillbaka och det är allt som räknas för tillfället, kanske delar allt med er sen. Men just nu så börjar jag från idag ^^


Så nu har jag i två dagars tid rensat mitt rum, från grund och botten. Varenda lilla papper, varenda klädesplagg. från strumpor till klänningar! Och jag har varit såååå duktigt. Känner mig grymt stolt, för jag har verkligen varit hård. Och gjort mig av med minsta lilla som inte var tillräckligt intressant. Så Gav Martina två kassar med kläder plus att jag fick ihop nästan fyra kassar till med kläder som Hon inte var intresserad av!! Så nu har mamma gått igenom lite och tagit det hon velat ha, och sen avr det två vänner som var intresserade också :)

Så förhoppningsvis så är det tomt sen, så slipper jag gå till myrorna. haha!

Men det är otroligt hur underbart det känns att göra allt sånt? även fast det är saker som inte riktigt syns, så känner man sig som en mycket bättre människa. Nu har jag bara kläder här som jag vet att jag använder, och som jag verkligen trivs i!

Slippa kasta kläder på mornarna och gråta för att du inte har några kläder, nu är alla dumma kläder borta. Och bara det jag gillar mest finns kvar :)

Samma sak med papper och så, hade skumt många papper kvar från flera år tillbaka.

Som blandannat gamla noveller från när jag gick i nian. Och jag har insett nu att jag antagligen var rätt deprimerad på den tiden. För alla noveller handlade om död, någon blev skjuten och den andra tog sitt liv. HAHA

Om jag orkar så kan jag lägga ut som här sen, så ska ni få läsa själva. Sen kan jag lägga ut några dikter som jag skrev då också.




Dikt 1:
Varför föddes man att älska?
Älska den man inte får.
Varför tändes i mitt hjärta,
kärlek vid så unga år?
Den som älskat kan ej glömma.
Den som glömt, ej älskat har.
Den som älskade och glömde,
visste ej vad kärlek var.

Dikt 2 :
Life is sometimes hard.
It feels like I need a lifeguard,
Who protect me from pain.
I'm going insane.
All I do is cry.
And I just want to fly.
Fly away.
Cause I don't want to stay.
I'm always sad.
Why? Have I ben bad?
I just want to be free.
From everyone that hurts me.
I'ts time for me to say goodbye.
Because life is just a lie.

Haha, ja jag kan säga att den sista dikten var när vi hade en tävling i klassen om vem som kunde skriva ihop bästa dikt, på kortast tid. Hade typ fem minuter på oss.

Jag vann iaf den tävlingen! haha :) Stolt var jag.


Men men historia. Nu ska jag iaf snart gå och lägga mig i mitt ny rensade rum och känna mig fucking duktig!!! :)

Good nighty





Kommentarer
Postat av: amanda!♥

Fin blogg :)

2010-02-20 @ 19:46:42
URL: http://aamannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0