I'm laughing at you now!

Haha sorry för alla mina jävla uppehåll, har väldigt mycket probem nu, och ni får veta först när jag har bestämt mig för allt!! :)

Sen är det också för att jag håller på och stor renoverar min blogg. Ska göra om utseendet totalt. Får se hur det blir efter ;) najs va?

Så lite tystnad får ni nog stå ut med ett par dagar tills allt börjar bli klart !

Sen har jag bara en sak att säga angående inläggets namn.

Är det de bästa du kan få? Jag döööööööör av skratt, seriöst så har jag nog aldrig sett någon så ful tidigare. XD

"Reser mig från golvet och torkar av mig dammet, ser bilderna igen. Ramlar ner på golvet och rullar runt medan ögonen sprutar av tårar. SÅ ROLIGT HAR JAG!!!" HAHAHAHHAHAHA



I can't stop laughing at you now!! XD





Kommentarer
Postat av: amanda

Åh vad roligt! :)

det har du också!



vad ska du hitta på idag då?

2010-02-23 @ 13:02:53
URL: http://aamannnnda.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, vad är det nu då ? Jag är nyfiken, men jag bryr mig faktiskt om dig också ..Något du vill prata om ? ;)

2010-02-25 @ 13:05:09
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0