33 imorgon

Japp imorgon har jag gått 33 fulla veckor av graviditeten, då är det "bara" sju veckor kvar. Och det känns heeelt otroligt!!

Alltså inte otroligt för att det gått snabbt, nej tvärtom!! Det här är dom segaste månaderna i mitt liv. Det går såååå långsamt att jag tröttnade redan för två månader sen.
Huuuur kan det vara sju hela veckor kvar? När det känns som graviditeten redan pågått i två år?

Nej det är bra nu, jag vill ha min pojke här, gosa med han, pussa på han, prata med han. Och bara se hur han ser ut! Vems ögon, näsa och mun han fått? Mycket eller lite hår? En köttbulle eller en pinne? Skrikig (peppar peppar ta i trä) eller lugnt och glad? Se om det verkligen är en pojke för det första? kanske har han lurats... :O

Men jag orkar iaf inte vara gravid mer, min rygg går snart av. Och jag längtar så jag snart går sönder!! Åhh =(

Skynda bebis <3 Mamma saknar dig




Kommentarer
Postat av: Twitter

I recomend this site

2011-01-18 @ 11:53:52
URL: http://twitter.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0