Borttagna inlägg!

Har tänkt skriva hela dagen. Men har för mycket att skriva men för lite ork :S hahha

Så skriver allt imorgon istället. Klockan är ju rätt mycket nu.

Har iaf raderat gamla inlägg, hade inlägg på min blogg som jag inte gillade. Som jag inte vill att folk ska läsa. Och har funderat på att byta blogg, starta en ny från grunden. Men insåg att man ju lika gärna kan radera dom man inte vill ha kvar? haha

Nej, vissa saker ska ni inte veta ;) Nu är "DET" kapitlet nästan helt utsuddat ur mitt liv. Det är bara mitt minne kvar att fiffla med. Sen är jag klar ;)

Men ni vet, vissa saker borde bara inte ha hänt. Kan man inte få det ogjort så kan man iaf försöka sudda ut det!!

Förresten.. när jag kollade igenom mitt arkiv på bloggen så hittade jag att jag lagt ut bilden på morsdagpresenten till min mamma samma dag som jag köpte den. Och i fredags erkände hon att hon läser min blogg... DÅ undrar jag... visste hon redan innan hon öppnade vad som skulle ligga i paketet??

FUSK!!!


Aja ska sova så jag kan dela med mig av information imorgon.. Om min nya säng blandannat <3

nighty night

Kommentarer
Postat av: Mamzen

Nix jag har ju inte kommit på var bilderna finns

:-( shit shit shit hahhahah visst var det här kul:-)

2010-07-26 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0