Prinsess sömn

I lördags åkte jag och Mamsi iväg hela dagen för att kolla en ny säng till mig. Tidigare har jag ju bara haft en 105 säng. Och som jag dessutom delar typ varje natt med Sessi.

Och nu med en till liten påväg så känner jag att det är dags för sängen att bli mer rymlig, jag kommer ju inte tvinga bort Sessa. Och det är lättast att amma bebisen i samma säng. Så varför inte?


Vi hittade iaf en säng som ordpris var ca 15.000. Men vi fick billigare ;) höhö

Och den är såååååå skön!!




Visst ser den underbar ut?;)

Om en vecka typ är den min. Och jag ska sova skönare än någonsin!!

Och gissa vad?... Min mamma lyckades tillome lura till oss gratis hemkörning. HAHAAH
Duktigt mami ;)

Så en mycket billigare säng, gratis hemkörning. Kan det bli bättre??


Kommentarer
Postat av: Samuelagathe

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-07-15 @ 13:42:35
URL: http://samuelagathe.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0