Återuppstått från de döda

Faktiskt så anledningen till min otroligt dåliga uppdatering är för att jag skadade mitt knä i veckan! (information + bilder kommer sen) och därför har jag varit sängliggandes så mycket som möjligt!! Knappt suttit vid datan utan bara legat och tyckt synd om mig själv i sängen hela dagarna :/

Med undantag för tors och fre då vi var på...  KOLMÅRDEN Weeiia!
Förutom att jag fick gå och halta med mitt otroligt skadade ben som har smärtat något så fruktansvärt så var det sjukt roligt där! Att se alla olika djur, jag som är djurälskare. Och för Vanessas skull att hon fick se allt. Sen blev det som en liten mini semester. Och sen så klart jätte roligt att shoppa upp ca 800 :- på gosedjur och dyl.... ! haha

Man har ju två barn att försörja med fina barn saker nu ;)

Men som sagt min rygg + mitt ben håller på att ramla isär nu. Så jag mååste lägga mig och iaf vila.  Antagligen sova?
Innan det blir värre, vägrar sitta kvar och se vilken del av mig som ramlar av först -.-

Men imorgon om jag mår bättre och iaf orkar sitta en liten stund så lägger jag upp bilder och skriver lite om knät och kolmården :)

Ha de bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du fött ditt andra barn?

Eller när är han / hon beräknad?

Vet du vilket kön det är?

2010-06-29 @ 15:38:15
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Tess

Ih jobbigt me knät, hoppas de blir bra så fort som möjligt, inte långt kvar nu förns du ligger på BB igen =D Wii Wiii du måååååste höra av dig så man vet att allt gått bra =)

2010-06-29 @ 19:44:29
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Tack detsamma! :D ♥ Verkligen fin blogg du har! :)

2010-07-03 @ 21:46:58
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0