äntligen!!

Nu har vi varit i centrum och äntligen har jag hittat lite toppar att ha!!
Så jävla glad, då jag blev deprimerad i veckan på hm där inte en endaste topp var fin på mig!!

Men nu så!! Mysigt var det iaf, och dyrt blev det. Fick ju också tag på ett par sandaler till Sessiless, hon har behövt det. Men jag är rätt kinkig när det gäller sånt. Så dom måste vara fina. Och nu hittade jag fina sandaler till henne ^^ yey! 

Här e lite bilder.



Basic svart med nitar! 


Snygg med svarta leggins!


Så snyggt med bara axlar, köpte en svart likadan också!

Lindex.se

Japp tro det eller ej, men jag handlade på Lindex idag (!!) för första gången på... jag vet inte hur länge!
Och faktiskt, dom hade snygga kläder! Och tydligen satt dom bättre på mig än vad Hm's gjorde. haha ^^

 
Vanessas nya sandaler, fina va?


Och sen till mage bebisen också!! På dagarna är han ett bi, och nätterna en tiger.
Han ska lära sig Bzzz bzz och Wraooow! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0