Att det ska vara så svårt

att hitta indian sminkningar!! På tisdag är ju dagen då Jennifer har sin skiva, då ni för första gången någonsin kommer få se Tammy som indian ;)

Men mitt problem är att jag hittar inte en endaste normal indian sminkning som man kan använda?!

Jag ska vara rätt grov runt ögonen (tror jag) men sen kinderna och så måste ju också få sin egna lilla sminkning.
Men fantasilös som man e så kan man ju inte komma på något eget heller :S... usch verkligen surt!

jaja vi får väl se om det löser sig tills på tisdag! Sen kan jag ju inte heller bestämma mig för om jag ska ha en grå/gul klänning eller en svart??? Herregud... stora beymmer en lördags kväll. Men alltid ska det vara något

Nu ska jag iaf kolla igenom alla smycken lite och se om man hittar lite indian prylar! haha yey..



Eller så gör jag det enkelt och klär ut mig till ett tält? höhö


Naaaajs


Kommentarer
Postat av: Stina. Livet til en 8 åring!

sv: Ja de får :)

2010-05-23 @ 10:22:47
URL: http://hstinah.blogg.no
Postat av: Mikaela

hej!

allt bra med dig?

2010-05-23 @ 11:34:19
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0