Att vara gravid är som att vara schitzofren

Nää jag skojar faktiskt inte. Dom flesta som varit/är gravida borde veta vad jag pratar om? ;)

Jag kommer ihåg tex under graviditeten med Vanessa, då bad jag typ 90% av mina vänner att dra åt helvete. Och oftast pga småsaker. Som att någon hade otrevlig ton när jag ringde, eller tog för lång tid att besvara sms. Någon sa någonting som jag bara tyckte var heeelt fel. Eller kompisar som sa att jag hade fel när jag VISSTE att jag hade rätt.
Eller så var jag helt enkelt bara trött på en del. En del kanske ringde för mycket, och en annan ringde för lite. haha

Och den här gången är det samma sak, det roliga med att be någon dra åt helvete också är att jag oftast blir skit ledsen efteråt.

Tex när ja var gravid med Sessa och jag började bråka med min dåvarande bästa vän. Jag var SKIT arg och bad henne att aldrig mer höra av sig.... Fem min efter att jag raderat hennes nummer så satt jag och grät och tyckte jätte synd om mig själv ^^

Blir så irriterad på alla hrmoner man får, känner mig så fruktansvät omänsklig -.-. Okapabel till att hantera sina känslor!!

Någon som vet hur det är?


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

ja det gjorde jag massor när jag väntade William. Gud va rädd jag va i slutändan, så nää de ska jag inte göra denna gång, det gör bara saken värre. Och ofta tar dom ju dom mammorna som har riktigt jobbiga förlossningar eller får komplikationer efteråt.

2010-05-12 @ 18:34:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

Snälla, be mig inte dra åt helvete ... c(:

2010-05-12 @ 20:59:08
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jotack, jag vet precis vad du menar, känner igen mig allt för väl. Nästan så jag skäms för att erkänna det (a) haha!

2010-05-13 @ 00:24:50
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0