Bannlys borrmaskiner!!!

Fyfaaan för den här morgonen, först blev jag väckt halv sju och kunde inte somna om. Sen hade jag en katt som stod och jamade mig i örat för han var gosig, MEN DET VAR INTE JAG!

Och seeeen vad händer då?? Jo några idioter börja borra så att det ekar i hela huset, man känner hur golvet vibrerar så fort dom sätter igång!! Och eftersom dom borrar i något badrum så blir det ju självklart tio gånger värre.

Usch fy och blä på dessa borrmaskiner!!!

Nu ska jag lägga mig på ballen och sola lite, och kanske läsa tidningen (skvaller såklart). Och så håller jag tummarna för att jag får lite lugn och ro, att dessa dumma borrare stoppar upp maskinen i rumpan och går härifrån!!

Inte nog med att det är måndag liksom...




Juste, sen fick jag ett anklagande sms om att jag tydligen busringt någon i helgen också!!
Och ja personen visste helt klart att det var jag.

Dumma idiotiska människa, och dumma dumma måndag!!


Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 12:21:25
Postat av: Anonym

Missa inte bloggen som krossar allt mostånd. Bloggen som är seriös och

tar vardagen som inte fjortisarna gör. Hoppas du kikar in och följer

med bloglovin eller sprider vidare via din blogg :) Kolla in på www.Djizor.se

2010-06-30 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0