Det tragiskt sorliga tar aldrig slut.

Haha denne person måste ha läst min kommentar jag skickade inatt! Eller min blogg. Jag vette fan??

För hur som helst så ändrades plötsligt historian drastiskt, men inte ens i närheten av verkligheten, och jag som dessutom vet sanningen. vilket denne person inte ens vet om? Jaja ju mer denne läser desto mer fattar den väl ;)

Screwed baby!

Att människan orkar fortsätta dra på med lögner, så fruktansvärt sorligt.  så stort behov av att någon ska se denne,  tycka om och ge uppmärksamhet? För det måste väl vara det de handlar om? Om inte denne medvetet försöker göra någon svartsjuk utifrån det här? :)

Skumt är det, och riktigt sorgligt.


Skulle ni gå på en historia på en blogg ifall någon skriver något som bara inte stämmer? :)


Och skulle ni skratta åt personen eller tycka synd om den ifall: Du vet vad personen gjort men den försöker få alla att tro att den gjort något helt annat? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0