Godmurgen alla, eller god eftermiddag? :)

Skitsamma, jag är helt slut. så för mig har den här dagen varit som en enda lååååång utdragen morgon .. suck..


Och tyvärr så har jag ju lovat min kära madre i två dagar nu att jag ska diska. Så det är dags för mig att ställa mig där och hoppas att jag inte förlorar så mycket tid av mitt liv kanske?

Jag kan ju itne skjuta upp det längre eftersom vi inte har någonting kvar i skåpen... och det var inget skämt. Vi har verkligen Ingenting kvar, för allt ligger i diskhon. Höhö

Vadå? Jag tycker inte om att diska ju ;(

Kommentarer
Postat av: Kaiaurora

Keep up these useful pieces.

2012-07-17 @ 08:35:24
URL: http://kaiaurora.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0